Magibon vs Mamebon

Salam
Siapa yang kenal Magibon .. alaaaa.. Magibonnn.. yang rendam ngan air panas.. lepas tu dia kembang.. sangat comel kan.. kalau tak kenal jugak sila cari kat Utube..

Tapi saya tak nak cakap pasal Magibon tu.. tapi ni haaaa.. Magibon saya.. ada persamaan jugak kan.. kan.. Mata bolat.... mulut kecik kiut miut.. idung kembang mekar.. dan hanya bergusi saja..

Yang bes nya.. Magibon ni ada kembar dia.. nama dia Mamebon.. serupa tapi tak sama kan.. mata pun bolat jugak, mulut kecik super mucung cam mama..

Perkembangan terbaru Magibon dan Mamebon pada umur 6 bulan 3 minggu adalah..
Mulut sangat bising.. dah pandai sebut.. mam.. mamm.. bah.. emm.. ahh.. entah apa lagik.. sembur menyembur memang sangat expert..
Tangan sangat pantas.. apa yang dicapai.. kompem dapat punya..
Sangat aktif.. nak pakaikan cd pun susah.. suka meniarap.. dah macam karipap pusing ... cam mek Rose cakap kat Rafiq
Sudah pandai berinteraksi sesama sendiri, berebut mainan, kau picit aku dan aku picit kau..
Dan banyak lagik laa.. tak tersenarai la pulak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails