Bila Lori kangaroo sampai...hati saya pun gembira

Salam..
Pagi tadi dalam pukul 10 lebih gitu.. masa saya duk sidai kain kat ampaian.. tiba-tiba berhenti sebuah lori kangaroo .. bapak la besar .. terkejut saya...mamat lori tu pun terkejut jugak tengok muka saya yang separuh siap... ghupa-ghupanya barang yang saya beli dah sampai.. agak-agaknya .. apa ekkss..

Teng.. tengggg.. ini dia .. CD QQ Baby Snazzy Minky..

Comel tak? Yang bes nya tu.. kain dia jenis baldu.. lembut gebus gitu.. dah tu, ada 9 corak yang sangat cantik dan ceria.. ooo saya dah tangkap cintan tau.. rasa cam nak beli lagik.. geram.. geramm.. saya beli kat kedai online Miela77 yang tengah buat promosi pakej istimewa dan preorder.. tak caya.. pergi tengok sendiri!

Tak sabar nak bagi diorang pakai.. mesti comel.. heeeee..

psss.. nilah salah satu cara yang menyumbang peningkatan pengeluaran susu.. lalalalalalalaaaaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails