Kakyong’s shoppe 1st Giveaway@Cabutan bertuah

Salam..

Hari ni saya join giveaway yang sangat simpel jer syaratnya.. tapi hadiahnya sangat lumayan tau.. mama-mama yang ber CD mesti suka.. dah dapat agak apa hadiah dia.. nak tahu lebih lanjut.. sila klik pada banner.. jom kita meriahkan giveaway ni..



Opss saya tahu pasal giveaway ni pun dari blog kak ngah.. tu lah kebaikkan kalau kita selalu berblogwalking.. ada-ada jer info yang akan kita jumpa.. macam giveaway ni laa.. okey la.. harap-harap ada rezeki saya nooo..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails