Kurun Najwa

Award Top Blogger 2010

Salam..

Fuhhh.. tak sangka.. saya dapat Award Top Blogger 2010.. hehehe ingat kan tak top.. ghupa-ghupanya top juga blog saya ni.. oppss terperasan pulak.

Wokey lah.. mai saya bagi tau sapa yang kasi award ni.. orang nya adalah Nuriz.. saya kenal Nuriz pun masa duk blogwalking.. lepas tu selalu pergi lepak kat blog dia baca entri ... baca diam-diam tak komen pun.. hehehe buruk perangai yer.. Apa-apa pun terima kasih pada Nuriz kerana bagi award ni..

Ceh panjang pulak mak budak ni berucap.. kalau menang kat red kapet .. tak tau laa, sehari semalam kut tak habis berucap!

Sekarang tiba masanya untuk saya hebah kat award ini.. mereka yang tersenarai adalah seperti berikut
  1. Mamalieyna.. antara blogger yang awal saya kenal.. masa kenal Lieyna umur dak Arif dalam 4 bulan gitu.. sekarang dak Arif dah setahun jagung.. fuh cepat tul masa berlalu.
  2. Rose aka mama Rafiq... memang pandai berceloteh.. entri yang dia buat selamber jer.. macam orang duk bercoloteh laaa.. sebab tu kut nama blog dia Pot Pet Mek Rose.. sangat sesuai.
  3. Onniey mama Alya.. selalu hai2 kat chat box tu.. lepas tu kami suka main klik-klik .. bes kan..
  4. Nurul.. sebab hari tu kan.. Nurul tag saya.. ni kira macam nak balas balik laa.. hehehe.. tak laa.. iklas nak bagi kat Nurul.
  5. Ita.. sebab saya suka lepak kat blog Ita.. baca celoteh dia.. tapi tu laa pasal .. saya jarang komen.. masalahnya .. tak tahu nak komen apa.. jangan marah yerrr..
  6. Mama Cira.. sebab suka pi skodeng anak dara dia yang comel kiut miut tu.. putih gebuzz lagik.
  7. Izan.. suka pergi tengok hero-hero Izan nak-nak yang kembar tu.. nampak baik jer diorang.. bayangkan yer 4 hero kecik-kecik.. fuh pening kepala dibuatnya..
  8. Lily mama Qis.. banyak benda yang dapat dikongsikan dalam membesarkan anak-anak dan suka tengok Qis yang bermata bolat tu.
  9. Anje mama Aqish.. Bagus blog Anje ni.. macam-macam info ada.. dari bab anak-anak, shopping hinggalah ker bab blogging.. ada tutorial lagik..
  10. Ena mama Umairah.. blog yang sentiasa di update.. sehari dalam 2 .. 3 .. kali. Memang banyak cerita kat situ.
  11. Acik Mimie.. yang sangat ramah orang yer.. tak caya.. sila percaya.
  12. Eida mama Mika.. suka tengok perkembangan Mika .. kalau nak tahu ... Mika ngan tuwen beza umur lebih kurang 2 minggu gitu..
Fuhhh.. legaaa.. dah siap semua senarai calon... mengikut syarat yang telah ditetapkan.. iaitu

Apa yg perlu anda buat ialah..
1. Thank & link to the person that gave you award.
2. Past this award onto 12 blogger's you've recently discovered and think are fantastic
3. Contact and let them know they've won the award..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails