Yeppii ..kami sudah 6 bulan

Ooo.. hari ni sangat letih dan ngantuk.. gara-gara bawak adik kakak pergi klinik.. cocok untuk 6 bulan.. lama sangat menunggu nak dapatkan nombor giliran.. sungguh menguji kesabaran mana tak nya...papa dah panas buntut cam kena cacing kerawit.. budak Nadya pulak duk keluarkan soalan-soalan yang sangat bernas.. ooo.. pening kepala saya.. nasib baik adik kakak baik jer..

Hasil pemeriksaan hari ni.. semuanya okey.. sihat belaka.. mereka bagi respon yang baik.. huhuhuk.. tapi kan.. berat adik dan kakak ni masih belum mencecah 5 kg lagi.. sipi-sipi jer.. tapi tak ada pernurunan berat badan.. yang mengalami penurunan berat badan adalah mama mereka.. berat saya sekarang 45kg jer.. rasa berbangga?.. ooo.. tidak jugak.. rasa macam cicak koben jer.. nak-nak bila jalan ngan suami..

Kemuncak acara.. adik kakak kena sorang sedas... menanggis laa .. kuak-kuak.. tapi kejap jer.. tak payah nak pujuk lelama..

Balik singgah kat esso on the run cafe.. makan nasik ayam.. cepat sikit.. tak payah nak tunggu-tunggu order.. kalau lambat-lambat kang ada yang naik angin atau pengsan kelaparan.. siapa lagik kalau bukan budak Nadya..

Sekarang ni semua dah terbongkang kat atas tilam tu.. kejap lagik saya pun nak join sama.. mata pun dah naik stim ni.. dan tengok bantal tu pun dan duk senyum-senyum..

Jom layan gambar aksi budak-budak ni tidor..




Ni baru aksi anak-anak tidur.. kalau aksi mama dia..hehehe.. lagik ganaz..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails