Kurun Najwa

Lagu Tema Na-O-Mei.. Bisikan Rindu dari Han

Saya baru jer 2 minggu mengikuti drama bersiri Na-O-Mei.. dah sampai pertengahan cerita, baru terhegeh-hegeh tengok.. bukan apa.. drama ni start pukul 6.30 ptg.. dan almaklum laa.. time tu sangat sibuk urus anak-anak.. suruh gi mandi.. kalau tak suruh.. nanti ada yang jadi kambing.. kesudahannya saya pun terlupa dan terlepas drama bersiri tu..

Tapi tak apa.. walaupun baru mengikuti drama Na-O-Mei.. saya dapat tangkap jalan ceritanya.. banyak blog kawan-kawan yang buat review tentang drama ni.. kadang-kadang terkantoi jugak nak tengok.. tut.. tut.. tengok jam dah pukul 7.30mlm...

Lagu tema drama Na-O-Mei Bisikan Rindu, bila dah hari-hari dengar.. rasa bes pulak.. dinyanyikan oleh Han.. tak tahu pulak saya, sapa si Han ni.. muka pun tak pernah tengok... semalam keluar dalam utusan.. baru lerrr tahu..memang ketinggalan keretapi saya ni.. kalau nak bacaan mengenainya.. sila klik


Jom layan lirik lagu dia

Bisikan Rindu

Kutahu di hati mu
Kau selindung bisikan rindu
Berlabuh bayangmu menagih kasih sepiku

Kau pernah mu bertamu
Yang telah kuserah hidup seluruhku
Dan hanya dirimu kan kuingati selalu waktu

Sengketa menjauh kita bersama
Asmara terluka beralah air mata
Kuingin mu selama dengan janji setia
Tanpa ragu berbicara cinta
Kau segala

Ku setegar menunggu
Walau terulang menyayangmu tulusku
Kau pergi berlalu kemaafanmu dambaku

Percaya mu mahu ku begitu ke sisimu
Kutuju bisa abadi bertemu dalam kalbu

Kuingin mu selama dengan janji setia
Tanpa ragu bicara cinta
Kau segala
Kau segala…

Lagu: Azlan Abu Hassan
Lirik: Sulu Sarawak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails