Kurun Najwa

Jom buat baby booties yang comel

Hari saya nak tunjuk pada mama-mama, cara nak buat baby booties.. sangat comel bila dipakai .. juga boleh dijadikan sebagai cenderahati dan perhiasan..hehehe.. juga sesuai dipakaikan pada kaki kucen..

Saya guna kain lebihan seluar jean.. kat bahagia kaki seluar.. pada entri ini

Inilah hasilnya.. dua pasang baby booties untuk kakak dan adik.. cumel tak?.. kalau tak cumel pun.. sila cakap cumel... hehehe.. nanti berbunga hati saya.. baru bersemangat nak buat kerja umah.. awal-awal pagi ni..



Nak tahu cara macam mana saya buat.. tengok jer gambar kat bawah tu.. tak payah laa saya nak citer.. gambar tu dah citer .. hehehe..kalau tak dapat jugak .. sila nanggis kuat-kuat..







Okey laa.. lawak jer.. tak elok nanggis-nanggis.. sharing is caring kannn... kalau nak try buat.. boleh la download patern dan arahan yang lengkap kat Stardustshoes..

Seronok tau buat baby booties ni.. so selamat mencuba..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails