Baby Crying Contest

Tak pernah lagik saya letak gambar adik dan kakak menanggis.. sebab tak pernah tangkap gambar time diorang nanggis.. maklum la time tu kalut duk pujuk mereka.. kebetulan pulak semasa blogwalking terjumpa kontes ni.. dan jugak kebetulan petang tadik kakak menanggis sakan sebab panas sampai langsung tak nak menetek.. jadik saya ambik kamera dan terus snap gambar kakak.. duk sat dia pun berhenti menanggis.. fuhhh.. lega rasanya..

Wan Elly Hakim
5 bulan setengah

Gambar adik tu.. kebetulan jer.. sebenarnya nak ambik gambir dia senyum.. punya laa susah.. asyik buat muka.. ini seriusssssss.. bila lama asyik duk suruh dia senyum.. dia pun fedap dan terus waaaaaaaaa...

Wan Emmy Hakim
5 bulan setengah

Okey.. untuk mama-mama yang berminat nak join kontes ni.. sila klik pada banner.. jom kita sama-sama meriahkan kontes ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails