Dah nampak hasil dari blogwalking

Yeehaa.. yeehaaaaaa.. saya dah nampak hasil dari blogwalking.. bila saya cek kat nuffnang tu.. graf dia pun dah meninggi sikit berbanding dulu yang duk menempek kat lantai jor.. kalau graf tinggi tandanya trafik up..dengan erti kata lain.. masyuk laa sikit pulusnya.. hasil kerjasama ehem.. ehemmm.. terima kasih laa pada yang sudi mengelik tu.. awak klik saya.. saya klik awak.. sama-sama kita pakat klik.. lepas tu boleh senyum sorang-sorang.. sampai laki pun naik hairan.. apa kehal bini aku ni.. duk senyum depan komputer..

Tu citer pasal hati yang gumbira..
Ni nak citer pasal hati yang kejut beruk..

al maklum laa.. komputer ni sentiasa di konker oleh budak Nadya.. yang suka tengok Pocoyo.. jadik speaker memang sentiasa terpasang.. volume hantam sampai abis.. kadang-kadang tu saya terlupa nak tutup.. akibatnya bila blogwalking kat blog yang pasang gadget mp3 atau radio.. memang terkejut beruk.. bunyi bapak kuat tengah-tengah malam buta.. pukul 1.. 2 pagi.. memang sentap masa tu.. kalut tutup takut anak-anak terjaga.. kang gagal laa misi nak ehem-ehemm.. sebab waktu tu laa cik Nuff sangat aktif.. siang kerjo tidur jer..

Muka budak nakal.. suka layan Pocoyo.. lepas tu gelak sorang-sorang..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails