Heee mama ngan papa seksi laa..

Pengakuan yang dikeluarkan oleh budak Nadya secara tiba-tiba "heeeee mama ngan papa seksi laa" sambil duk tersenyum simpul..


Ehh.. biar betul budak ni.. tiba-tiba jer cakap macam tu.. bila masa mama ngan papa duk berseksi ni.. ataupun adakah dier tertengok benda yang tak sepatutnya.. konpius saya..

Lalu saya pun bertanya kepadanya.. seksi tu apa?.. dier gelak jer.. tak tahu makna laaa.. tu, dan saya bertanya lagi .. apa yang seksi.. kali ini dier dah bersedia ngan jawapannya.. "seksi laaa.. bila mama suap papa makan, kemudian papa pulak suap mama makan"...

Tersenyum saya mendengar jawapan tu.. emm macam tu pun boleh dapat gelaran seksi... tak pernah lagik mama dapat gelaran seksi meksi ni.. jadik mama dan papa kat luar tu.. selalu lah makan bersuap-suapan didepan anak-anak.. nanti boleh dapat gelaran seksi ker apa-apa gelaran yang tak pernah dapat lagi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails