Serawa durian

Baru-baru ni terasa nak makan pulut ngan durian... emm.. bayangkan.. betapa sedapnya makan durian yang isinya kuning dengan pulut.. letak pulak santan pekat... fuhh.. marbeles.. menjilat jari.. orang lalu pun tak nampak... Tapi tak da sampai kategori mengidam tu.. rasa jerr.. lepas tu dah lupaaa..

Tapi kebetulan pulak.. semalam.. mama masak serawa durian untuk kita orang... haaa macam langkah kaki kanan.. macam tahu-tahu jer yang saya ada rasa nak makan pulut durian...




Apa lagi.. laju la saya makan.. tapi tak la sampai bertambah.. kerana esok tu .. ada checkup kat hospital.. biasa la.. kena test urine.. keh keh keh .. kang nanti ada yang kencing bau durian lol..

Sampan dalam peti separuh... balik hospital.. saya pulun lagi.... emmmm sedappp..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails