Minggu ke 33

Semalam saya ada checkup kat hospital.. macam biasa.. jumpa doktor... dan dia pun terus scan perut.. ambil ukuran baby.. Tengok pembesaran baby... senyum jer doktor tu.. sebab semuanya berkeadaan baik.. pembesaran baby yang memberangsangkan serta kondisi mak baby yang sihat.. tiada sebarang masalah.. Alhamdulillah...

Kedudukan kedua2 baby adalah... kepala kebawah.. sudah berpusing... He he he.. diorang asyik main pusing-pusing.. sementara masih ada ruang untuk berpusing... emmm.. suspen saya rasa.. apa kesudahannya kedudukan mereka nanti..

Berat saya dalam seminggu ni.. naik 1.4 kg.. maka sekarang ni.. berat mak buyut ni sudah 57.9kg..

Berat 1st twin adalah 1559g iaitu peningkatan sebanyak 449 g dalam tempoh 2 minggu.. manakala berat 2nd twin 1716g iaitu peningkatan sebanyak 446g.. Cepat betul mereka membesar..





Tunggu 2 minggu lagi untuk temujanji seterusnya.. tak sabar saya nak tengok perkembangan mereka.. makin membesar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails