Nasi beriani kari kambing

Nasi beriani kari kambing... ni wajib makan... teringin sangat .. takut kempunan pulak... Memang minat sangat ngan kari kambing... bau mengancam gitu.. hehehe.. mungkin sebab saya lahir tahun kambing kot... tu yang gemar sangat...

Makan kat restoran hamid kat metro kajang.. dulu masa first dating ngan suami pun makan kat situ.. ada kenangan laa.. kui kui kui.. tak romantik langsung kan... first dating makan kat kedai mamak...



Licin sepinggan saya makan.. rasa macam nak tambah lagi pulak..

Lepas dah makan kambing.. rasa panas gitu.. nak pula makan benda yang sejuk.. sambil jalan-jalan makan sundae.. tapi rasa macam tak puas gitu.. Last2 naik kat food court atas.. oder ABC.. tengok gambar kat menu dier... rasa macam nak meleleh jer air liur...

Tut.. tut.. bila sampai... macam ni ghupa dier.. huhuhuk sedih.. tak nampak gula sirap dier.. mana ni??.. Tapi abis jugak saya belasah.. suami pun tumpang sama.. sambil mulut bising2.. dia takut saya deman pulak..



Lepas ni lama laa.. nak boleh makan ABC..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails