Minggu ke 32

Hoyehhh... dah masuk minggu ke 32.. makin membuyut.. jalan pun dah macam penguin..
Hari rabu pergi check kat klinik.. semuanya okey.. kedua-dua baby sangat aktif dan sihat.. Berat mak budak ni naik lagi 900g dalam masa 1 minggu.. jadik sekarang sudah 56.5kg.. kah kah kah.. belekuk tilam bila duduk.. sampai si suami pun kagum melihat keadaan si bini yang dah jadi macam ikan paus... tu la pasal.. salah siapa?

Tekanan darah normal.. hari tu tak kena check Hb.. maka selamat jari dari kena cucuk.. check urine jer.. Keadaan baby adalah.. sorang kepala kebawah dan sorang kepala di atas.. masih sama macam minggu lepas...

Nurse dah suruh packing beg.. baju baby dengan baju mak budak.. tak lama lagi nak gi holiday.. tidur hotel.. pada bila-bila masa jer.. besss jer bunyi nyer.. (dah siap packing.. duk tersadai kat bilik.. tinggal tunggu waktu nak angkat masuk bonet)

Mula menanda carta pergerakan baby.. dari pukul 9 am hingga 9 pm.. mesti cukup 10 kali pergerakkan.. kalau tak cukup.. cepat-cepat ke hospital!



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails