Dah sihat tapi ..

Alhamdulillah.. selsema dah lega.. batuk jugak sudah berkurangan.. kadang-kadang jer.. rasa panas jer bijik mata ni.... mungkin keadaan cuaca yang panas walaupun nampak mendung.. yang pasti bukan salah ibu mengandung..

Tapi sekarang ni.. rasa sakit lain pulak.. senggal seluruh badan.. Paling sakit kat pangkal paha dengan tulang pinggul... nak gerak.. haduhhh.. rasa tak tahan sangat sakit yang amat.. rasa macam baru lepas kena raging..

Kalau duduk pulak.. pantang lipat-lipat kaki.. cepat sangat nak kebas... dah tu lama nak hilang.. Kaki tak bengkak.. tapi rasa macam tebal semacam jer.. bila jalan rasa macam ada benda menyucuk jer.. Hari tu masa nak beli sandal.. jenuh duk menerai.. saiz dah okey tapi tali sendat sangat... yer la.. kaki dah jadi macam big mc..

Banyak betul dugaan mengandung kali ni... walau apa pun.. saya terima dengan hati yang ikhlas dan akan menikmati kesakitan ini dengan penuh kesabaran... sebab ini semua dari Allah.. kerana Dia dah beri rezeki yang tak terhingga kepada saya..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails