Friday, December 9, 2011

Smocking dress yang pertama

Salam..

Apakabar semua?

Sebenarnya smocking dress ni dah siap 2 minggu lepas.. dak elly dan emmy pun dah pakai pergi kenduri kahwin.. jauh tauu.. nunnnn.. kat Kuantan...

Bukan nak puji diri sendiri.. tapi kalau anak perempuan pakai baju smocking.. memang comel sangat.. nampak macam princess tau.. nak-nak masa diorang pusing-pusing.. memang kemban semangkuk .. comelll..

Baju smocking yang saya jahit ni.. tak berapa kemas.. masih banyak yang perlu dipelajari..

go..go.. fighting.. untuk diri sendiri.. heeee...




4 comments:

|| NaFiRaa || said...

x nampak sangat twin posing ngan baju tuh..mesti comel!!

Cik Puan Nurul said...

amboi pi mna tu kenduri kawen ka

ummiross said...

cantiknya..!nampak cute elly n Emmy dengan baju smocking tu..

Izan Ishak said...

izan suka sgt tgk smocking dress cam mama buat ni. kalaulah ada anak perempuan....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails