Tuesday, July 19, 2011

Eksperimen merasa air berbikabonat

Salam..

selamat petang semua..

Hari ni.. dak kembar nak tunjuk 1 eksperimen yang sangat mudah.. iaitu cara untuk merasa air berbikabonat supaya lidah tidak berasa pedih..pedass..dan terkezutt.. untuk kawan-kawan yang seusia dengan kami.. boleh lah mencuba yaa :)

Cara paling selamat dan bijak dari elly.. lidah pun tak rasa sakit...



Tapi Awas.. jangan tiru cara emmy.. kesudahannya.. nanti terjelir lidahh..


okkk.. selamat mencuba dan menikmati minuman berbikabonat..;ppp

8 comments:

gadis kepastian said...

comelnya...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

hehe. budak2 mmg suka air camni kan? tapi rafiq rasa ujung lidah dia dh larik tamo..huhuuh pelik tol budak2 lain suka..dia sorang je tak suka

Cik Puan Nurul said...

tak sakit peyut ke..qaseh suka nak minum tp bila rasa perit terus dia xnak sampai terbatuk2 dia..tp dia minum yg dah gas xde malam2 dia xleh tido sakit perut plak hehhe sian.

Ummiross said...

haha, seronok tengok keletah dia orang..

bintangku said...

sampai terjelir lidah.... sedap sgt ler kot. :)

|| NaFiRaa || said...

olololo.. kiutnye!! geram!!

mamalieyna said...

hikhik..comel jer~

SyidaGorjes said...

so cute!
aqid tak suka air manis2 ni.dia nak air suam saje sudah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails