Wednesday, May 4, 2011

Kecuaian..

Salam...

Kecuaian?? siapa yang cuai??? Bukan saya yaaa.. tapi cik abang saya.. nak tahu apa??

sila tengok gambar si Elly tu.. perasan tak ???

teng.. tengggg.. ni haaa...

cik abang saya telah melenyek cermin matanya sendiri dengan kereta Ferarinya.. hehehe.. akibatnya... cermin mata iteww telah bertukar menjadik satu hasil seni yang sangat kreatif dan antik...

hehehe.. lepas tu bolah plak cik abang tanya soalan cepu emas.. "Bolehkah kalau pergi baiki?"... tekkkkkkk.. hahaha.. kalau nak kena fire ngan tokey cermin mata boleh juga tryyy...

Psss.. ada saper2 yang suka barang antik.. saya jual murah jaaa.. heee...

11 comments:

Fafau De Craft ( Zana ) said...

makk..kesiannya..takziah...! :|

nabilah_2908 said...

hehehe...boleh jadi sentimental value... ;)

bintangku said...

alah.... dah kene lenyek... Kene beli spek baru jer ler..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

tudia...sekali dilenyek dah jadi brg antik da....

Cik Puan Nurul said...

hah lenyek dengan ferrari uhuksss awatlaa sajer2 pi lenyekkk igt dilenyek oleh dak2 tecik nih

Sofya said...

ala kesiannya tdo pakai gak spek yg kena lenggek kereta ferrari tu..

NzA said...

kesiannya..bak meh sini akak nk masukkan dlm galeri sejarah kt PSS sk akak tu...

http://pssskparitkasan.blogspot.com/2009/05/bilik-kerja-saya_16.html

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

oo sib baik spek yg jd mangsa..ingatkan cuai sbbkan si kembar cedera tadi..ehehe

ct N honey said...

dulu saya pun pakai cermin mata dah masuk 4,semuanya patah,sekarang ni dah malas nak pakai..

Mama Kembar 3 said...

mak aih... ingatkan anak yg buat, rupanya sendiri bagi rosak hahaha! jd mainan elly & emmy je laa yer hehe

ummiross said...

hehe boleh tahan hasil seni tu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails