Tuesday, May 3, 2011

Elly&Emmy suka menulis

Salam...

Dak Emmy dah pandai pegang pensel.. dah pandai conteng-conteng kat kertas.. dak Emmy ni tak kidal tapi dak Elly kidal.. ikut macam abang dan kakak yang kidal..

Diorang ni pantang nampak pensel... mesti laju jer diorang rembat... lepas tu panjat kerusi kat meja pulak.. cari kertas.. kalau tak bagi... meraungggg.. fuhhh.. binggit telinga..

Risau jugak.. takut diorang tercucuk ngan pensel tu... eee.. bahaya tull.. kalau bagi crayon .. dah dimakan nya pulak.. bahaya jugak tuuu..

Kesian tengok diorang nak menulis sangat.. jadik saya bagi juga kejap.. dan sentiasa mengawasi mereka.. takut berlaku perkara yang tak diingini plak..

6 comments:

Ummi Amna said...

udak2 mmg suke ngan pen/pensil kot..amna yg 11 bulan tu po sama..pantang nmpak dia nak pegang..huhuh

bintangku said...

Sama lar... riso nak bg pensil kat bdk2. Takut tercucuk mata ker, apa ker... Tu yg beli aqua doodle tu.

ummiross said...

conteng menconteng sebahagian proses pembelajaran, jgn conteng kerusi, dinding dah, hee...
anyway comei lah baju merah tu.

SyidaGorjes said...

nak melukis/menulis memang bagus.tapi kira macam hazardous la pulak kan?

nabilah_2908 said...

kira ok la...pandai cari kertas..

buatnya di ambilnya pen tu..lalu melakar lukisan yg indah di dinding..? hehehe....

Sofya said...

oklah ada semangat nak belajar tapi awas he3 takut pastu ni ada lakaran di dinding plak he3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails