Elly&Emmy suka menulis

Salam...

Dak Emmy dah pandai pegang pensel.. dah pandai conteng-conteng kat kertas.. dak Emmy ni tak kidal tapi dak Elly kidal.. ikut macam abang dan kakak yang kidal..

Diorang ni pantang nampak pensel... mesti laju jer diorang rembat... lepas tu panjat kerusi kat meja pulak.. cari kertas.. kalau tak bagi... meraungggg.. fuhhh.. binggit telinga..

Risau jugak.. takut diorang tercucuk ngan pensel tu... eee.. bahaya tull.. kalau bagi crayon .. dah dimakan nya pulak.. bahaya jugak tuuu..

Kesian tengok diorang nak menulis sangat.. jadik saya bagi juga kejap.. dan sentiasa mengawasi mereka.. takut berlaku perkara yang tak diingini plak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails