Ikan bakar Umbai Melaka

Salam..

Hari Jumaat, papa bawa pergi makan ikan bakar.. nunn.. jauh di Umbai.. kali pertama sampai kat situ.. nak juga merasai kehebatan ikan bakar kat situ yang selalu diperkatakan tuuu..

Memang banyak gerai ikan bakar kat situ.. pilih jer yang mana suka.. makanan laut juga banyak serta segar.. siap duit sudahhh..

Yang paling ok tuu.. masa makan tak der lalat.. kira boleh makan dengan releks.. tak payah kalut-kalut duk kibas lalat.. aman jer masa makan tuu..





Alhamdulillah.. kenyang betul.. bukan saya jer yang kenyang.. kucing-kucing kat bawah meja tu pun kenyang juga.. sampai dah tak mengieowww..



Dak berdua ni pun baik jer.. langsung tak meragam.. duk diam jer.. sempat saya nak menghabiskan lauk yang banyak tu.. Emmy makan banyak .. Elly tak berapa sangat, sebab dia dah makan nasik lemak masa tunggu ikan bakar tu..

Apa-apa pun memang besss, sedappp dan licinnnn.. mekasih papa.. belanja makan besarrr nyerr..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails