Monday, May 9, 2011

Emmy Si comot

Salam..

Selamat petang..

Ini kisah Emmy si comot.. hehehe ..cam kisah anak kuceng plak kann..

Emmy yang panjang akal dia.. kalau bagi roti yang sapu ngan Nutella coklat... mesti dia akan bukak roti tu dan jilat makan coklat saja.. ni gara-gara papa yang tinggal sudu yang ada coklat kat atas meja.. apa lagik.. bila dak emmy ni, ambik sudu tuuu.. dan jilat.. terus dia cakap"emm shedapp"..

besok tu plak.. dia panjat kerusi kat meja makan tu.. kemudian bawak larik botol Nutella sambil cakap" shedapp.. shedapp"..

Bila sapu ngan coklat putih baru dia tak perasan.. tak der nak bukak-bukak roti tu.. jadi muka tak comot sangat.. kalau tak.. tengokk pun terkejut..



pss mujur laaa dak elly tak buat perangai cam dak emmy ni..

5 comments:

maszmadi said...

cute jugak emmy walopon comot.. hehe

umialya said...

kembar tp peel berbeza ye..
apa2pn emmy ttp cute

ummiross said...

hehe pandai dak emmy,tahu pilih mana yg sedap...

Cik Puan Nurul said...

hahahahah pangai sebijik ngn qaseh gak hahahahah qaseh suke sapu kat muke diaa pastu lap tangan kat baju maknya grrrr

nabilah_2908 said...

heheheh....suka coklat la pulak yer... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
PLAYGIRL

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails