Tuesday, May 10, 2011

Bakat terpendam dak Elly

Salam..

Hari ni.. giliran Elly pulak nak menunjukkan kehebatan.. asyik cakap pasal dak Emmy jer.. tentu laa dak Elly pun jeles kann...

Agak nyer apa lah bakat terpendam dak Elly tuu..

Jom kiter tengokkk..

Hahaha.. dak Elly tengah syok menyanyi.. belasah jer roti keju buat mikropon.. bila penat berhenti makan dulu.. lepas tu sambung nyanyi balik..

Ini laaa.. akibatnya bila mama diorang suka menyanyi dalam bilik ayer sambil mandikan anak-anaknya..

Aksi tarik maut.. picing tinggi giler.. unsur-unsur geram pun ada jugakk..

Akhirnya tersedar.. diri sedang diperhati.. hehehe.. dia dah malu... terus senggih tunjuk gigi arnab dia tuuu..

Pss.. mama tak kasi laaa.. kak jadik penyanyi(mintak dijauhi)... kalau jadik guru vokal okayyy..

8 comments:

SyidaGorjes said...

aqid skg ni pantang dgr lagu je da tergedik-gedik dancing.

mamalieyna said...

ihiks..comel~ sesekali tunjuk bakat terpendam kan..alaa bukan kakak nk jd penyanyi pun..kan3x..hehe..

umialya said...

guru vokalpn guru vokalle, kan elly???

maszmadi said...

ooo roti pon jadik yerk.. kalau Aisha guna torchlight.. mulut kumat kamit tapi x kuar suara.. haha

nabilah_2908 said...

alahai..comei je gambar nmpk gigi ni..hehe.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
PLAYGIRL

Sofya said...

hi3 comel... nyanyi suka2 ok ja..

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

he he comey je dia, lebat bulu mata dah besaq ni mesti shantek tau

Anonymous said...

macam yambu yallii ehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails