Gelagat budak kembar

Salam

Selamat petang..

Antara gelagat budak kembar yang mencuit hati saya..

Suatu hari kedua-duanya masuk main kat dalam besen.. bila tak boleh keluar dari besen, Elly dah takut terus jer nanggis.. emmy ok lagik.. boleh duk gelak lagik.


Suka berebut barang.. selalunya elly yang akan menang.. dia memang tak kan mengalah punya.. tapi kadang-kadang kalah juger..

ni masa dia berjaya merebut bekas air dengan emmy.. haaa.. suka giler...


ni pulak emmy yang kalah.. dah tarik muka masam.. lepas tuuu.. emmm.. meraunggg laa..


Diorang ni kalau dah letih main.. mengantuk.. terus jer tidur.. landing kat mana-mana saja.. macam si elly ni.. dalam banyak-banyak tempat..kat tangga pulak dia tidur.. hahaa.. muat-muat jer badan dia kat anak tangga tuuu.. mujur tak tergolek..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails