Monday, February 28, 2011

Gelagat budak kembar

Salam

Selamat petang..

Antara gelagat budak kembar yang mencuit hati saya..

Suatu hari kedua-duanya masuk main kat dalam besen.. bila tak boleh keluar dari besen, Elly dah takut terus jer nanggis.. emmy ok lagik.. boleh duk gelak lagik.


Suka berebut barang.. selalunya elly yang akan menang.. dia memang tak kan mengalah punya.. tapi kadang-kadang kalah juger..

ni masa dia berjaya merebut bekas air dengan emmy.. haaa.. suka giler...


ni pulak emmy yang kalah.. dah tarik muka masam.. lepas tuuu.. emmm.. meraunggg laa..


Diorang ni kalau dah letih main.. mengantuk.. terus jer tidur.. landing kat mana-mana saja.. macam si elly ni.. dalam banyak-banyak tempat..kat tangga pulak dia tidur.. hahaa.. muat-muat jer badan dia kat anak tangga tuuu.. mujur tak tergolek..

10 comments:

Hidayah said...

alahai macam2 gaya la budak comei berdua ni..

~conangirlz~ said...

comelnye...
time y dok dlm besen tu..muat je badan dorg..^ ^
senngnye elly nie tido..
sweet la dorg berdua nie..
suke tgk gelagat mereka nie..^ ^

nabilah_2908 said...

hehehe...suka betul Elly bila dpt botol air tu.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MASAK APA ?

|| NaFiRaa || said...

comeynye!!! geram jek tengok gelagak twin nih!!! rasa nak teom2 jek!!

mira_nas said...

hehe.. comey2

ummiross said...

Alahai cutenya tengok gelagat si tecik berdua ni, really..cute sangat!

kakyong said...

siapa yg ketiduran di tangga tu... ;)

jom join contest kakyong
http://kakyong.com/?p=3475

Huszaini said...

hahaah suka tengok dorang! tidur kat tangga jer! hehehe

Mama Kembar 3 said...

hahaha! masuk besen sesama pastu stuck hehehe

tido atas tangga pun jadi? hahaha! cute!

btw, mama tag eida untuk contest ni:

http://mamakembar3.blogspot.com/2011/02/letter-to-sandra-azwan.html

ibunaznoy said...

elly & emmy mmg kiut sgt2 time berebut brg tuh..;)

tido kat tangga pun buleh yea..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails