Wednesday, February 9, 2011

Agar-agar sagu

Salam..

Hehehe.. lama menyepi... tiba-tiba muncul ngan agar-agar sagu plakk.. nak buat macam mana kannn. dua tiga hari ni.. cuaca dah panas balik.. tuuu yang tiba-tiba tekak ni nak makan benda yang sejuk jaa..

jom makann.. segar mata.. baru bersemangat nak menjahit....

15 comments:

SyidaGorjes said...

entry makanan di petang hari sangatlah menggiurkan.....

Izan Ishak said...

sedapnya mama...nak sikit!

ita cutevirus said...

oooohh!!!!
sangat nyaman waktu panas ni makan agar² sagu yg baru kuar dari esbok...
mintak sket!!>. ehehhe..

nabilah_2908 said...

alahai..sedapnya... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
APA KATA SURVEY

ummiross said...

Sedapnya nampak...sejuk tekak klu makan ni kan..

Chik Att said...

pertama kali tgk agar2 sagu.... boleh cuba niiii

Huszaini said...

sedapnya nampak!! kalau makan lagi sedap!!!

NzA said...

sedapnya...mintak ckit.

Melati Qistyna's Mummy said...

uik, x penah buat cmpr sagu, cm menarik jer... :)

zahidah dihaz said...

lama dah tak makan kuih2 untuk sarapan pagi...


New entry: The handsome suit

Huszaini said...

terima kasih yer datang!

anakibu said...

salam...

tq tq krn join titanic contest pertama kami...walaupun tak berjaya memenangi hadiah utama kami family kembar 3 tetap menghadiahkan saguhati kpd penjoin2 contest kami....

sila ke....

http://permataibu407.blogspot.com/2011/02/siapa-yang-berjaya-didalam-titanic.html

jangan luper hanntar maklumat lengkap kpd emel kami utk penghantaran hadiah.....

anakibu said...

my emel

anakibu407@gmail.com

bintangku said...

Nampak sedap! Mkn sejuk2 di musim tgh panas, mmg best. Resepi tak der ker? :P

Anonymous said...

eeeeeeee....

tak selera lah tengok agar2 tu....

berbintik2...

tak boleh buat nampak lagi sedap ker ???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails