Penanggan limau mandrin

Salam.

Ouch .. ouch .. hari ni mama, papa dan emmy sakit perut.. rasanya sebab semalam pakat duk makan limau mandrin.. pagi tadi dah kecoh semua.. emmy tiba-tiba jer menanggis kuat tapi mata masih pejam.. lepas tu... dengar bunyi cam cirit jer.. terus bangunkan dia.. check tengok.. haaaaa.. dah belambak dalam CD.. busyukkk..

Lepas tu giliran papa dengan mama pulak.. silih ganti masuk tandas.. mujur kakak Nadya dan elly ok..

Petang ni semua dah ok.. perut terkejut kut.. limau mandrin tu ada yang manis.. ada yang masam.. kena yang manis, laju jer makan.. kena yang masam.. haaa berkerut muka nak habis..

Tapi buah limau mandrin yang kat bawah ni memang special.. tak da jual kat mana-mana pasaraya... rasa dia memang unik.. kejap manis.. kejap masam.. kejap berangin .. kejap tawar.. hahaha..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails