Friday, January 28, 2011

Penanggan limau mandrin

Salam.

Ouch .. ouch .. hari ni mama, papa dan emmy sakit perut.. rasanya sebab semalam pakat duk makan limau mandrin.. pagi tadi dah kecoh semua.. emmy tiba-tiba jer menanggis kuat tapi mata masih pejam.. lepas tu... dengar bunyi cam cirit jer.. terus bangunkan dia.. check tengok.. haaaaa.. dah belambak dalam CD.. busyukkk..

Lepas tu giliran papa dengan mama pulak.. silih ganti masuk tandas.. mujur kakak Nadya dan elly ok..

Petang ni semua dah ok.. perut terkejut kut.. limau mandrin tu ada yang manis.. ada yang masam.. kena yang manis, laju jer makan.. kena yang masam.. haaa berkerut muka nak habis..

Tapi buah limau mandrin yang kat bawah ni memang special.. tak da jual kat mana-mana pasaraya... rasa dia memang unik.. kejap manis.. kejap masam.. kejap berangin .. kejap tawar.. hahaha..

9 comments:

Ummiross said...

Hehe duk pakat berebut tandas lah ye...

@e_da said...

penangan limau mandarin ek.. hihihihi.. eh limau last tu leh jual tak..hihihi

mamalieyna said...

buah limau ni rasanya tak bape elok mkn byk2 kot...eina tahun ni nekad takmo mkn..serik..takut sakit tekak, wlupun berkotak2 kt opis n kt umah hubby bwk balik..arif lgsg tk berani nk bagi rasa..limau ni lain mcm sket..hoho..tak bestnye cirit..cian bebudak tu...

NzA said...

kesiannya..nasib baik akak blm pernah kena lg limau yg masam.....kt umah ni dh berkotak2 abis...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

kita nk beli limau yg last tu bleh...

kakngah said...

terlebih lawas dah tu hihihi!!
so, hrni emmy dh ok ke??

bintangku said...

Sistem perkumuhan lancar ler tu... he he he
Bkn stakat leh buat sakit perut, batuk pun blh jadi klu mkn limau byk2.

kakyong said...

hahah.. comel jer si gadis limau mandarin tu

nabilah_2908 said...

hehehe....muat jer yer dia masuk dalam kotak tu... ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails