Saturday, January 8, 2011

Baju tidur dan jubah

Salam

Selamat pagi..

Inilah aktiviti saya.. kalau tak dapat menghadap pc.. saya suka menghadap mesin jahit.. tapi kalau penyakit M datang.. saya menghadap tv sajer... haaa.. bahagianya hidup jadi wanita berkerjaya sebagai pengurus rumah tangga... hehehe jawatan paling tinggi tuuu..

oleh kerana 4 hari PC rosak hari tu.. maka saya sempat menjahit 3 pasang baju tidur dan 2 helai jubah.. untuk abang Iman dan kak Nadya..

terpaksa berhenti dulu.. dak elly&emmy dah jaga.. kena uruskan mereka dulu..

psss.. kejap lagi nak pergi jalan-jalan.. kemana tu???.. tungguuuu..

8 comments:

Izan Ishak said...

rajinnya mama...banyak dah siap tu.

|| NaFiRaa || said...

untung nye orang pandai jahit.. macam2 baju leh jahit sendiri.. dan yang pasti mesti rasa puas bila tengok anak pakai kan~

Cik Puan Nurul said...

nak itut..nak itut..

~: nisa :~ said...

salam,
wah.. cepat nya siap, baru bbrp hari lps masih dlm bentuk kain ela...

nabilah_2908 said...

nak pergi jalan2 ke mana tu..? ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
GiveAway EdY : Awak Busuk!

nza said...

rajinnya mama menjahit...untung kalu pndai menjahit nie.....

||aLeaSaRa|| said...

alah kite nak ikut jugak..gi mana tu?suka tgk hasil jahitan sis!bilalah nk pandai jahit ni huhu

kakyong said...

caiyookkk... memang harus anak2 suka pakai baju jahitan ibu ni...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails