Ter over cas

Salam..

Selamat menjamu selera semua..

Inilah akibatnya.. bila cas bateri kamera dan terlupa nak off bila dah penuh.. terus konggg... jadik nya.. eee.. menyesal koiii.. naper laaa .. asyik lupa jer.. 2 tahun jer bateri lama tu mampu bertahan..

Bateri yang ter over cas tu dah jadik kembong siap berpusing lagik jika diputarkan atas meja.. berbanding bateri yang baru.. nipis saja dan tak akan berpusing jika diputarkannya.. tokey kedai cakap" hai yaaa.. ini silap aribulan boleh meletup woo".. gelak jer dia sebab boleh jual bateri baru .. cesss..

Nak mintak suami belikan tak berani.. sebab dah tahu diri sendiri yang silap.. asyik terlupa jer.. hehehe tapi mujur suami baik hati tolong belikan bateri yang baru... harga boleh tahan mahal jugak tu.. beli kat FotoKem Metro kajang..

lepas ni kena selalu beringat bila cas bateri.. mungkin kena set alarm kut..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails