Monday, December 6, 2010

Masuk bakul

Salam..

Selamat petang semua..

Dak emmy yang nakal.. suka masuk dalam bakul kain.. lepas tu tak boleh nak keluar.. nanggisss.. elly tak pandai masuk dalam bakul.. tapi dia suka punggah baju dalam bakul.. habis dilempar keluar baju yang kat dalam bakul tu..

hii.. cepat laa besar.. nanti mama nak suruh tolong lipat baju .. hahaha..

6 comments:

Cik Puan Nurul said...

patut tak dak tecit nih diangkut blk umah..amboi wat sepah je kejenye ye geget idung tu kang..mentang2 ade geng.meh sini teman kak qaseh ni selalu tensi sbb main sorg2

@e_da said...

huhuuuuu jgan tergolek sudah.... nanti dah beso ringan sket mama si twin leh tolong lipat kain

bintangku said...

elok lar tu..... sorang tukang punggah kain dari bakul, sorang lagi lak masuk bakul.. Bijak.... bijak..

mesti kiut jer tgk diorang main sama2 kan? Kalo diam lain mcm jer dua2, mesti ada 'projek'. :>

Ummiross said...

Haha tengok gambar ni teringat anak2 ummiross pun suka masuk bakul masaa kecik2 dulu,gambarnya pun ada lagi,bakul warna hijau...bolehlah geng dgn abang ni ye sitecik tomei

nabilah_2908 said...

alahai...comel nya budah dua orang ni... ;)

aisya said...

comel2...

hehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails