Sudah siap baju sekolah..

Salam..

Alhamdulillah..legaaaaaaaa.. akhirnya siap juga menjahit baju sekolah Nadya.. 2 hari pulun menjahit untuk menyiapkan 3 pasang baju kurung dengan 2 helai tudung... mujur si mucuk-mucuk elly&emmy tak sibuk nak kacau.. diaorang leka bermain bila perut dah kenyang dan bila letih terus tido.. tak der nak olek-olek.. timbang-timbang.. mama diaorang memang sibuk giler..

kak Nadya yang sangat teruja ngan baju sekolah dia.. tak sabar dah nak pi sekolah..

Mujur mesin Raleigh tu dah ok.. bawak pergi LSN kat taman Perdana Damai.. tukar belt dia.. sambil-sambil tu mata duk usha Brother N50.. suami dah bagi green light.. kalau nak.. beli jer laa.. tapi hati rasa berbelah bagi pulak.. rasa cam membazir pulak .. sebab Raleigh tu dah ok.. kalau beli yang baru mesti yang lama dah tak sentuh kan.. pikir punya pikir.. emm rasanya tak payah lagik kut..

Raleigh yang tak hensem tapi banyak berjasa

Haa.. Raleigh.. lepas ni kalau ngko buat hal.. memang tak pikir 2 kali dah.. terus taker Brother nyerr.. last warning.. hahaha..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails