Thursday, December 23, 2010

Skodeng Mazween

Salam..

Apakabar semua? Semoga sihat dan ceria-ceria selalu..

Tengahari ni, Elly&Emmy sibuk dok skodeng Mazween yang datang memanggil kat depan pintu .. tapi saya malas nak bukak pintu.. tak nak kasi dia masuk.. serius saya tak suka mereka bermain dengan Mazween.. takut berjangkit kutu pulak.. walaupun sebenarnya saya suka sangat ngan si Mazween tu...

Budak berdua tu dah menyerit-menyerit kat pintu .. Mazween pulak terus memanggil.. haduhh..


Jom kita skodeng Mazween..


"

"

"

"




Pss... aktiviti terbaru sekarang ni.. menjegil mata dan memuncung mulut.. hehehe.. ada makna tu...

9 comments:

eB@mamaAerish'n'Aed said...

comelnyer namer kitty tuh... kretif :)

Cik Puan Nurul said...

kakakkakaka..macam je muke mazween psst dak 2 ketul nih xleh jln lagik kee tidak leh kejorr si mazween tu.

bintangku said...

glamernya nama. Tuan empunya nama pun comel. :>

|| NaFiRaa || said...

hahahahha.. comelnye!! skodeng tucing upernye!!!! sedaya upaya jugak nak skodeng tuh~ geramnye tengok!!!

Huszaini said...

laa... kucing rupanye... ingatkan gajah.. kekeke


awak di tag
meh laa join

http://amrafahan.blogspot.com/2010/12/contest-si-manjaku-comel.html

win@momyShaneQeisha said...

ooo mazween nama kitten tu.cutenya nama.elly&emmy tgh skodeng mazween tu ya?very cute

acik mimie said...

comey nya nama kucinnnn ... mazwin lagi ...

Mama Kembar 3 said...

tomeinya pakai leggings! tampar buntot tu kang hehehe

nza said...

glemernya nama kucing tu......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails