Elly&Emmy sudah 16 bulan dan mereka masih minum susu ibu secara eksklusif

Salam..

Selamat petang semua..

Elly&Emmy sudah 16 bulan.. pada 19 disember hari tu.. lupa nak update.. hehehe..
dan diorang masih minum susu ibu sepenuhnya.. waktu siang diorang tak berebut nak isap susu .. mungkin sebab dah kenyang makan.. tapi waktu malam.. memang berebut-rebut nak isap.. (cam anak kucen pulak).. lepas tu dengan kerap pula.. permintaan untuk susu ibu meningkat pulak waktu malam .. jadi saya pun dah ambil supplement yang disyorkan..

Berat badan diorang pun tak macam umur bb yang seusia dengan diorang.. tapi diorang tetap aktif dan sihat.. bab naik turun panjat memang diorang dah cekap dan lincah..

tapi.. tapi.. (berapa banyak tapi daaa) diorang tak boleh berjalan lagik.. baru belajar berdiri sendiri.. tu pun .. Elly yang selalu praktis.. Emmy baru sekali try.. lepas tu cam takut.. al maklum laaa.. kaki kecik cam nyamuk..


Risau pulak saya.. adakah mereka kekurangan zat?? dan perlu di top up ngan formula milk.. so mama-mama, ibu-ibu, ummi-ummi kat luar sana.. tolong beri pendapat :)

sayang korang.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails