Friday, November 12, 2010

Solekkan gothic cara Elly

Salam..

Apakabar semua??

Hari ni Elly nak tunjukkan cara-cara untuk bersolek cara gothic.. untuk digayakan pada hari raya Haji nanti... ekekeh.. lembu pun boleh pengsan.. tak sempat nak dikorbankan.. tergezut..

Jom tengok pada pic.. kalau ada pertanyaan.. sila tinggal pada petak komen.. nanti Elly akan jawab dengan menggunakan bahasa gothic yang mana.. Elly sendiri pun tidak paham.. hehehe.. cakkkk..

9 comments:

princess ain ♥ said...

cute nye!!!!

nabilah_2908 said...

hehehe...Elly makeup sendiri ke ni...? ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CHEATING IN EXAMS

Cikmin said...

makkkk..mama make up betul ke tipu ni? pesal comot je bawah bibir tu...tu sebahagian mekap gotik gak ke.. :P

Elly & Emmy said...

to princess ain ♥
mekacihhh..

to nabilah_2908
mama yg tulun makeup kan..

to cikmin
ekekeh.. mama makeup guna photoshop jaaa.. kat mulut tuuu.. biskut marie buat bekal..

shi3la said...

aloloo chomel bangat...autie suker makeup tau,boleh lahh kiter geng nanti....

Keningmu sangat chantek..dan bibirmu sangat cekci..!!!

qasehadam @ nurul said...

ayaq lioq meleleh noooo...kecik2 dah pndai mekap ekk

Mama Kembar said...

ayaq liuq meleleh tu yg buat cekci abih tu! hehehehe

Izan Ishak said...

comel3....mama ni pandai mekap2 elly ye..

mamalieyna said...

cunlah! tp cayang aaa ayaq liuq meleleh..hehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails