Monday, October 11, 2010

Mesyuarat tangga

Salam..

Amacam??.. Hari ni.. ada rasa lemau dan liat-liat tak badan tuu masa bangun tido pagi tadi.. hehehe.. biasa laa.. hari Isnin kannn.. masih di awang-awangan lagik.. fuhh kalau cam tu.. cepat check akaun nuffnang.. tengok baper dah masyuk..

tapi bagi budak tecik macam kami ni.. tidak ada hari yang membosankan.. bangun tido jer.. terus nak buat aktiviti baru.. tak kira laa .. aktiviti apa.. yang penting kami seronok.. Bahaya?? kami tak tahu lagik apa itu bahaya.. jadik mama kena laa sentiasa mengawasi kami..

selalu nya tempat yang kami suka lepak sambil bermesyuarat ialah kat tangga.. memang bes kat situ.. duduk jer kat tangga tu.. akal datang mencurah-curah untuk buat segala kenakalan dan kegedikan kami.. tak caya?? sila cubaaa.. mesti mai nyer akal tuu..



9 comments:

qasehadam @ nurul said...

heheheh cik puan dtg nak tengok anak2 dh besoo ye main kat tgga nnt jatuh..dh pi tulun mama sepah kan baju lam bakul.mama tu bukan ade kije sgtt huaahuahaaa(gelak jaat)

nabilah_2908 said...

hehheheh...bila nampak mama dia terus buat2 baik eh... ;)


jom ke APA KATA HATI pulak,
MENU 101010

|| NaFiRaa || said...

kikiki..comel jek.. pandai yek~ nak main panjat2 tangga yer~

onniey84 said...

hik hik ...comel jer elly dan emmy tgh bergosip..heheh

Izan Ishak said...

oohhh...dah pandai mesy tangga ye tuwen mama ni...

jaga2 nnti mama dengar ~~

kakyong said...

mujur le rumah kakyong takde tangga.. kalo dak jenuh le nak adap deme jer..

baik2 main tangga tu... ;)

LiFe KaMi said...

alahai cutenyer anak akak.. geram kami tgk..:)

**sHiKinn** said...

oo kecik2 dh mesyuarat tangga yer..tangga umah sendiri tak per..jgn tangga umh orang..ehee..suka tgk twin tu..comel..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

hahahha..sweeet je..:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails