Mesyuarat tangga

Salam..

Amacam??.. Hari ni.. ada rasa lemau dan liat-liat tak badan tuu masa bangun tido pagi tadi.. hehehe.. biasa laa.. hari Isnin kannn.. masih di awang-awangan lagik.. fuhh kalau cam tu.. cepat check akaun nuffnang.. tengok baper dah masyuk..

tapi bagi budak tecik macam kami ni.. tidak ada hari yang membosankan.. bangun tido jer.. terus nak buat aktiviti baru.. tak kira laa .. aktiviti apa.. yang penting kami seronok.. Bahaya?? kami tak tahu lagik apa itu bahaya.. jadik mama kena laa sentiasa mengawasi kami..

selalu nya tempat yang kami suka lepak sambil bermesyuarat ialah kat tangga.. memang bes kat situ.. duduk jer kat tangga tu.. akal datang mencurah-curah untuk buat segala kenakalan dan kegedikan kami.. tak caya?? sila cubaaa.. mesti mai nyer akal tuu..



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails