Keyword paling panjang untuk hari ni

Salam..

Jap nak gelak besar dulu..Hahahahahaha.... keyword panjang.. tajuk pun panjang juga..
jom kiter tengok, apakah keyword iteww..

okkk.. sebelum baca sila tarik nafas panjang duluuu
"penat berjalan mengandung kembar perutku besar sungguh"

fuhhh fenin kepalaku jua untuk memahami ayat ni.. sungguh tunggang langgang..

tapi tak kisah laa apa pun.. untuk pengetahuan orang men google ayat yang panjang itu.. maka ini jawapan dari pengalaman saya..
semasa saya mengandungkan kembar si Elly dan Emmy.. perut saya tidak besar.. kecil jer macam mengandung sorang jer.. sebab saya jenis yang kurus dan berat badan tak naik banyak.. ikut orang juga lahh.. masa berjalan tu tak der la penat sangat.. biasa-biasa jer.. tapi kalau lari memang penat giler.. ehh saya pun dah feninn..
ada jugak yang mencari perkataan yang dibulatkan itewww.. eeee...gatal sungguh kamooo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails