Thursday, September 30, 2010

Tengok Alisa TV3

Salam..

cam biasa.. tepat pukul 2ptg.. adalah aktiviti.. buat taik mata.. ehh.. aktiviti senaman mata.. tengok alisa.. aduhhh.. lemah tull.. asyik nanggisssssssssssss jer.. berebut si Irfan jaaa.. pehhh berbaloii kerr? Natasha.. pehhh.. muka cantek tapi mulut sangat berbisa.. kesimpulannya boleh sakit jiwa tengok citer ni..

pehhh emmy pun dah melalak jugakk niii..

7 comments:

kakcik said...

Salam Uda...

kalau sampai sakit jiwa, baik jangan tengok... tengok Emmy & Elly lagi bagus... hehehe.. :)

Elly & Emmy said...

to kakcik
tu laa kakcik.. rasa geram jer tgk citer ni.. tapi gatal nak tgk jugak.. hehehe.. nafsu mata ni.. susah nak kawal..

qasehadam @ nurul said...

amboi layan sinetron ekkk..

mumyShaneQeisha said...

minat juga sinetron ni, selalu geram tgok alisa tak reti nak melawan

nabilah_2908 said...

letih tgk sinetron nih...huhu..kite lak yg sakit ati... ;)

Cikmin said...

gue pun sakit jiwa tegok cerita ni..nnagis terus je alisa tu... :P

ummiross said...

Haha...memang sakit jiwa tengok cerita ni,lebih tertekan dari alisa plk jadinya...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails