Safi Rania Gold

Salam..

Apakabar semua?.. Saya mencuri masa mengupdate blog.. bukan sibuk urus BSO.. tapi sangat laa cibuk mengurus sitecik tenik.. (ayat qasehadam).. ligat betul tak padan ngan kecik..nanti saya citer.. apa yang diorang dah buat..

sekarang nak citer pasal produk kecantikkan safi rania gold.. hehehe berjaya jugak mendapatkannya.. ni bukan terpengaruh ngan iklan tuuu tau.. (muka catrina ross tu dah memang putih melepak..diakan kacukan)

ni pasal rasa tak sedap telinga dan hati.. bila kakak nadya tegur muka mama.. "mama muka mama banyak bintik laaa.. tak cantik.." kalau korang macam mana rasa.. gelabah tak? kalau anak umur 6 tahun dah komplain pasal kecantikkan diri korang?.. kalau tak rasa apa-apa.. tak tahu nak kata apa..

Ini set yang saya beli.. jimat sikit kalau nak beli 3 ketul tu berasingan harga dia lebih mahal.. beli kat giant... memang tengah buat promosi.. untuk safi rania gold ni..


Lepas tu saya beli krim malam.. kalau dalam 3 minggu ni tak jadi cantik bagai yang diiklankan.. memang ci**nnnnnnnn..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails