Wanita mengamuk pijak anak

Salam..

Selamat pagi semua..

Hari ni.. mood tak happy sangat .. cuaca pun mendung.. macam mood saya juga.. minggu ni memang tak bess giler... tension saya.. cehh tak buat apa pun boleh tension kan.. tu laaa pasal.. tapi tension saya tak der laa meroyan nak campak anak kat lantai.. lepas tu pijak-pijak pulak kan..

Ni baru jer terbaca berita kat kosmo... ada sorang wanita kat china.. dia campak anak dia dan pijak-pijak sebab naik minyak meroyan gila vavi sebab sekumpulan pelajar telah menuduh dia mencuri handset... oleh sebab tindakan gila vavi dia tu.. terus kena tangkap masuk lokap..Tengok.. ni laa akibatnya.. kalau tak dapat menguruskan emosi.. terlalu mengikutkan nafsu.. bukan dapat menyelesaikan masalah.. tapi menambahkan lagik masalah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails