Saya dapat 2 juta ringgit.. woww makcik kayoss

Salam

Oh my godddd.. saya dapat 2 juta ringgit laaa.. ishh umpama mimpi dalam mimpi(sambil tenyeh bijik mata yang bertahik).. tak caya... tengok kat bawah tu.. berlambak duit kat atas tilam tu.. penat saya laki bini duk kira.. tuwen siap main geget-geget lagik..


1. cam biasa la ckp sapa yg baik ati antor tag ni
Orang yang baik hati hantar 2 juta hinggit ni .. adalah Dato Siti .. tak percaya... sila klik tengok.. maaf laa dato.. lambat kepo-kepo pasal duit 2 juta ni..

2.tag kan kat kwn2 korng yg semestinya akan layan berangan bersama2 korng
(nak tag kat 2 juta kawan pon tak pe)
Alamak.. saya dah habis belanja pun..

3.dah tag kn la jenjalan war war kan kat kwn korang kan yg korng nak bg 2 juta kat dorng
Macam mana nak war-war.. dah habiss.

4.Apa agaknya angan angan korng tu? korng berangan nak buat per ngan duit ni



Oppss.. satu lagikk

5-Cuba korang cakap camner kita nak dapat duit banyak camni kat dunia reality ek
Elok jadik ahli politik.. paling bagus ada kuasa kat tangan.. lepas tu .. bolehlah songlap duit rakyat.. boleh makan berjuta-juta.. kalau panjang akal.. berbilion-bilion pun boleh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails