Monday, May 17, 2010

Jumlah Buffered Earnings setakat ini

Salam..

Setelah berblog lebih kurang 11 bulan.. jumlah terkumpul Buffered Earnings(BE) yang tersangkut adalah sebanyak 7 kempen.. hasil setiap kempen tak der la banyak ciput jer.. kalau campur semua tu pun belum cukup sebelah tangan lagik nilainya.. ok la jugak kan dari tak ada langsung..

Terima kasih Nuffnang coz bagi Coretan Uda merasa hasil dari berblog untuk suka-suka hati... hilang rasa tension.. sakit kepala layan kenakalan anak-anak.. bila bukak blog mood happy datang.. sebab dapat tengok iklan dan komen-komen dari kawan blog..

Minggu ni tak ada kempen yang tersangkut untuk Coretan Uda.. harap-harap tu adalah yang tersangkut.. kan cik nuffnang kan....

13 comments:

Anak Perak said...

wah.tahniah

bH said...

waaa..best nye dapat buffered..sampai 11 bulan blog baru dapat ek?

From The News said...

bestnya dapat buffered!! tahniahh

maszmadi said...

swonoknyer... biler la masz nak dpt byk cenggitu..

stingray said...

tanya sket, kalau metered earning tu camana plak??

aku ada 3 part dalam nuffnang.
buffered, metered ngan campaign

ada sesapa bleh explain?

CatlinaFly said...

samalah, minggu ni jgnkan buffered earning nak jalan, yang BE sedia ada pun tak berganjak!huhu!

kakpah said...

salam uda. uda shat? anak2 shat? Lama dah kakpah tak merayap ke mari..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tahniah!..Byk tu..

kakngah said...

buff aku pun tggl 1 jek..
hihihi!!

mamalieyna said...

oklah tu..byk tuuu..! ^_^

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

wah cayok2...banyak tol bff earning...

noor afzan said...

meriah tuh..

Anonymous said...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails