Jumlah Buffered Earnings setakat ini

Salam..

Setelah berblog lebih kurang 11 bulan.. jumlah terkumpul Buffered Earnings(BE) yang tersangkut adalah sebanyak 7 kempen.. hasil setiap kempen tak der la banyak ciput jer.. kalau campur semua tu pun belum cukup sebelah tangan lagik nilainya.. ok la jugak kan dari tak ada langsung..

Terima kasih Nuffnang coz bagi Coretan Uda merasa hasil dari berblog untuk suka-suka hati... hilang rasa tension.. sakit kepala layan kenakalan anak-anak.. bila bukak blog mood happy datang.. sebab dapat tengok iklan dan komen-komen dari kawan blog..

Minggu ni tak ada kempen yang tersangkut untuk Coretan Uda.. harap-harap tu adalah yang tersangkut.. kan cik nuffnang kan....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails