Monday, May 17, 2010

Ayam atuk

Salam..

Petang semua.. hari dah gelap ni.. hujan nak turun.. tapi tak turun-turun lagik.. mood nak masak pun malas cam cuaca kat luar tu... hehehe.. kalau malas ada jer alasan.. langsung tak ada kaitankan.. cuaca ngan nak masak ..

Tapi alhamdulillah .. perut dah kenyang .. tadi pesan kat cik somi tapau ayam goreng atuk .. makan kat umah boleh bedal ngan nasik seperiuk.. bubuh kicap.. abis licin..



Malam ni kalau lapar lagik .. lain citer.. bukak freezer atau kedai mamak jer jawabnya..

6 comments:

amar haziq said...

ayam goreng atuk?mcam ayam kfc je..haha
oh..sbb kfc nye maskot muka macam atuk kn..huhu

jenguk2 lah blog saya k..
http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

qasehadam @nurul said...

haha makan kepsi je ker..huhu sama la cam acik,kalo dh dtg ribut kemalasan kepsi gak kutelan..alasan diberi brg dapo dah abeh.

@e_da said...

alahai sedapnya ayam atuk ni... rasa mcm nak jugak.. hihih

mamalieyna said...

haha..ingt atuk mana td, dok pikir2 gak..baru pasan, atuk tu ghupenye..beh tu.. ^_^

Nuraisyyah said...

hahahhaha..aisya dh tertipu..!! engtkn ayam goreng atuk yg masak..rupe2nye ayam goreng kepsi..hhahhahha;p

Queen said...

dah lama tak makan kepsi....

=(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails