Saya yang tengah gatal tekak

Salam ..

Selamat pagi semua.. semoga sihat dan ceria semuanya disamping menjalankan tugas harian ..

Memang saya tengah gatal tekak.. tapi bukan gatal tekak nak pi audition menyanyi yer.. gatal tekak berkokok... memang parah... tak tahan rasa gatal kat anak tekak tu.. kalau boleh nak garu jer dengan berus gigi..

Bila malam jer.. time tidur makin menjadi pulak gatal tekak ni... kelakar .. sampai semalam suami tegur.. dia cakap saya tidur keluar bunyi macam-macam.. ghimau laa.. gajah laa.. beruang laa.. pendek kata segala bunyi binatang buas.. Hehehe saja dia nak buat lawak pulak..

Bila minum ubat batuk.. makin menjadi pulak gatalnya .. tapi rasa okay sikit bila minum air suam atau panas.. mungkin kuman kat tekak tu dah mengelupur dan kurang aktif sikit bila terkena air panas..

Dalam duk gatal tekak.. rasa teringin pulak nak makan aiskrim.. huu.. parahhh ni...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails