Kurun Najwa

Mommies Blogger Award

Salam..

Boleh dikatakan minggu ini.. adalah minggu demam award.. dan terkini award yang saya dapat ini adalah dari Ira mama Balqis..

(akekekeh.. lupa lak nak letak gambar award)

Syarat-syarat yang dikenakan adalah seperti berikut

1. Thank and link the person who gave you the award.. post the above award in your entry too..

Terima kasih yer Ira mama Balqis.. sebab sudi berikan pada saya.. pada hal kita baru jer nak kenal-kenal kan.. semoga lepas ni .. hubungan di alam maya ini akan menjadi semakin akrab..

2. List the date of birth of your first child and your following children.. add also their names..

Saya ada 4 orang anak
  1. Wan Iman Hakim... 1 Februari 2003
  2. Wan Nadya Hakim... 28 Disember 2004
  3. Wan Elly Hakim ... 19 Ogos 2009
  4. Wan Emmy Hakim.. 19 Ogos 2009
Abang Iman dengan adik Elly

Kakak Nadya dengan Adik Emmy

3. Upload a picture of you with your children..

Opss... saya dengan sikembar

4. For those mommy to be.. your pregnant picture will do..
Hehehe.. buat masa sekarang .. saya tak pegnen kayy..

5. Pass the award to all mommy bloggers you know! Let them know
Kalau ada mommy2 yang nak ambik.. sila lah ambik.. hehehe.. grenti tak ambik kan.. tahu korang sangat sibuk nak layan kerenah anak masing-masing kan.. kan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails