MaMa_aDHa ; BaBy iN BlUe CoNTesT

Salam..

Jom mama-mama masuk kontes lagik.. hehehe.. mak budak berdua ni macam dah kemaruk kontes jer.. ada jer kontes pasal anak-anak jer.. haaa .. terus jer masuk.. Kalau mama-mama nak join.. sila klik pada banner..


Seronok dapat tempek gambar si kucik mucik berdua tu kat sini .. janji hati saya gembira.. kalah menang tu.. bergantung pada rezeki masing-masing..

Saya jumpa kontes ni pun masa jalan-jalan kat umah Anje..

Kalau nak tahu si tuwin ni hanya ada baju biru ni ajer.. tu pun baju masa newborn .. hehehe.. mama ngan papa silap teka.. ingat boy.. rupa-rupanya girl.. jadi tu jer laa satu-satunya baju biru mereka.. hehehe.. sekarang ni asyik warna pink jer.. Jom layan gambar...

Wan Elly Hakim
7 bulan setengah
kategori girl


Wan Emmy Hakim
7 bulan setengah
kategori girl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails