Kurun Najwa

Tengah malam yang rancak "ber ehem-ehemmm"

Tahu tak kenapa saya letak photo monster mata besar tu?.. Hehehe.. sebabnya waktu malam mata saya mesti jadi segar seperti itu?.. kenapa..

Sebabnya.. waktu tu lah nak ber ehem.. ehemm dengan cik nuff yang suka muncul lewat tengah malam.. pastu kejap sangat dalam 40 minit gitu jer.. bila cik nuff muncul semua pakat serbu.. tapi kadang-kadang tak sempat pulak.. ada beberapa halangan seperti lambat loading, internet semput, anak nanggis, suami nak susu ehhh nak milo.. pada kawan-kawan yang telah ehem-ehemm dengan cik nuff saya dan saya tak sempat nak ehem-ehemmm cik nuff korang.. saya mintak maaf.. saya akan menjenggok ke blog kalian di lain waktu.. kalau dah ada rezeki tak ke mana.. jangan pulak terasa hati yer..

Lepas dah ber ehem-ehemm dengan cik nuff.. (wajib pulak ber ehem-ehemmm dengan cik somi) opsss... mesti buat blogwalking sikit.. kalu tidak nanti merudum pulak graf untuk unik visitor.. dah trafik berkureng..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails