Kurun Najwa

No sweat!

Salam

Badan busuk.. berpeluh dan melekik.. eee tak suka tau.. rasa rimas. Kalau ketiak berbau nanti suami pun tak nak bermanja-manja.. baru nak bermesra, tiba-tiba terbau bau ketiak yang busuk masam.. terus hilang mood.. kan dah rugi! Bukan setakat suami jer larik.. anak-anak pun tak nak di peluk-peluk, sebab tak selesa dengan bau badan mama yang sama naik dengan pak janggut berkaki 4. Pendek kata bukan ahli keluarga jer yang tak suka.. orang disekeliling pun tak suka juga.. menganggu ketenteraman lubang hidung.. Fuh malu tau, kalau ada orang yang tegur "eh akak ni mandi tak gosot ketiak ker, busuk mengalahkan mat bangla kerja kontrek jer!

Uwaaaa.. tak mooo.. ketiak mama bau busyuk ashamm

Tapi sekarang tak perlu risau kerana Adidas dapat membantu mengatasi masalah bau badan. Dengan produk terbaru Adidas Action 3 iaitu sejenis deodorant yang mempunyai 3 kuasa hebat bagi menyerap peluh yang berlebihan maka dengan ini dapat menghalang bau badan yang tidak di ingini dan seterusnya dapat memberikan keselesaan serta keyakinan diri pada si pemakai.
Untuk merasa sensasi ketiak wangi, bolehlah dapatkan produk Adidas di pasaraya terdekat. Jangan terkejut.. kalau selepas ni.. suami dan anak-anak asyik nak berkepit bawa ketiak jer.. baru rasa diri lebih di hargai dan disayangi!

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Auditions are now open! Check it out at www.projectalpha.com.my/auditions

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails