Jawapan untuk soalan tag dari Nurul

Saya dah kena tag niee.. orang yang tag saya adalah Nurul.. wokey ni jawapan untuk setiap soalan tu..

1. Adakah anda rasa HOT??
Memang rasa tersangat hot.. sayaaa.. bukan sayaaa.. tapi cuaca laaa..

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang.


3. Cerita pasal gambar.
Gambar Nadya masa umur 1 tahun setengah.. letak gambar dia sebab pc ni dia yang punya.. saya tumpang guna.. kalau nak tahu kami selalu berebut pc.. anak nak tengok pocoyo.. maknya pulak sibuk nak berblog.. hahaha.. tapi mestilah anak kena mengalah kat mak dia kan.. kan.. baru jadi anak solehah.. bau syurga..

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
Tahun lepas dalam bulan 6 kut.. fuhh .. lama giler..

5. Lagu terakhir anda dengar?
Lagu Spongebob Squarepants.. Jom pakat-pakat nyanyi

Captain: Are you ready kids?
Kids: Aye-aye Captain.
Captain: I can't hear you...
Kids: Aye-Aye Captain!!
Captain: Oh! Who lives in a pineapple under the sea?
Kids: SpongeBob SquarePants!
Captain: Absorbent and yellow and porous is he!
Kids: SpongeBob SquarePants!
Captain: If nautical nonsense be something you wish...
Kids: SpongeBob SquarePants!
Captain: Then drop on the deck and flop like a fish!
Kids: SpongeBob SquarePants!
Captain: Ready?
EveryBody: SpongeBob SquarePants! SpongeBob SquarePants! SpongeBob SquarePants! Captain: SpongeBob.... SquarePants! Haha.

6. Apakah yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Makan gula-gula sugus.. kakak Nadya yang kasi..

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
Masa sekolah.. Ku, Waty, Tie
Masa IPTA.. Eida, Kutie
Bila dah kahwin.. Eida, Eida udang, mama

8. Tag lagi 8 orang. Hehehe.. kompen diorang tak jawab..

1. Wan Iman Hakim

2. Wonder Girls


3. Dato Siti Nurhaliza


4. Rossa


5. Rozita Che Wan


6. Wan Nadya Hakim


7. Wan Elly Hakim


8. Wan Emmy Hakim


9. Siapakah orang no 1 kepada anda?
Satu-satunya anak lelaki saya.. sangat sayang padanya..

10. Katakan sesuatu kepada orang no. 5.
Sangat cantik walaupun status janda anak 2.. fuhhbody kalah anak dara..

11. No 3 ada hubungan kepada siapa?
Ada hubungan dengan Datuk K

12. Bagaimana pula dengan no. 4?
Lagu-lagu dia sangat bess.. suara pun mantap..

13. Pesanan kepada orang no. 6.
Belajar rajin-rajin dan jadi anak yang bijak serta solehah

14. Kata2 cinta kepada orang no. 6.
Mama sayang kamu!

15. Adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan?
Yep.. tarikh lahir yang sama iaitu 19 Ogos 2009

16. Berikan 5 perkara yang anda tau tentang orang yang mentag anda.
Nama dia Nurul
Suri rumah sepenuh masa... macam saya .. geng ratu lebah
Ada 3 orang Puteri yang comel
Breastfeeding anak ..macam saya jugak
Tinggal di Batu Pahat Johor


17. Persamaan antara KAMBING dan LEMBU?
Kedua-dua ada kaki empat dan makan rumput.

18. Perasaan anda wat tag ni?
Entah.. kosong..

19. Adakah anda tau si Razman itu sengal?
Suka hati dia laa, kalau dia nak senggal.. saya tak rugi..

20 - a) GAY or b) LESS?
Siapa? Razman ker?.. Lantak dia laaa..


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails