Kurun Najwa

Inilah makhluk comel yang menemani saya semalam

Salam semua..
Saya nak ucapkan selamat hari wanita sedunia kepada semua kaum hawa.. yang auw..auww tu.. tak kira.. plastik lol!

Tapi kan.. tugas sama jer.. memasak,membasuh, menyapu, menyental .. pendek kata segala "mem" dan "men" kena buat.. tapi tak kisah laa.. dah memang tugas saya..

ooo.. hari ni saya dah mula berpuasa ... kena ganti 30 hari.. fuhhh.. jauh lagik perjalanan ni.. tenaga sekarang ni dah tinggal 50%.. lepas ni nak pergi pengsan kat tilam tu ngan anak-anak sambil layan adik di tv9..

Sebelum tu.. meh kita tengok perihal semalam..

Biasa laa.. dekat2 time 12 tgh malam tu.. aktiviti senaman jari giat dilakukan.. tapi semalam special sikit .. saya di temani oleh sorang mahkluk Allah yang sangat comel.. teng..teng.. tengg..


Kakak Elly yang terjaga dari tidur.. kemudian tak moo tidur balik.. so terpaksa la ber "ehem.. ehemmm" ngan mama.. suka sangat budak ni.. layan jer.. tapi leceh sikit.. tangan dia lebih laju dari tangan saya.. semua dia nak sambar.. 30 minit kemudian dia dah ngantuk.. letak atas tilam.. cium..cium.. tepuk.. tepuk.. dia pun lena balik.. saya pun meneruskan aktiviti.. fuhh mujur sempat jugak!

Pukul 2 pagi saya dah angkat kaki .. kena jadi iron woman pulak.. bila dah siap.. tengok jam pun dah pukul 3.30 pg.. pikir-pikir elok bersahur dan pasang niat berpuasa.. tak boleh bertangguh lagi.. makin bertangguh makin tak menjadi.. takut tak sempat pulak nak mengganti ! Sahurnya makan spagetti yang tak abis malam tadi..nyum.. nyumm..

Wokey laa... tilam dah panggil..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails