Kurun Najwa

Anak kembar artis terkenal berak taik hijau..

**Larangan keras.. jangan makan semasa membaca entri ini.. nanti boleh muntah!

Salam..

Gempaq tak tajuk entri ni?.. Mesti korang tertanya-tanya kan, anak kembar artis mana pulak yer.. setahu saya laa..artis yang ada anak kembar ialah Syarifah Aleeya dan Ziana Zain.. tapi masalahnya bukan anak kembar mereka ni.. fuhh.. kan dah pening kepala nak pikir..


Okey laa.. saya kasi tengok gambar baby tu.. teng.. teng.. tenggg.. kalau dah tengok gambar anak, hehehe tentu korang dah tahu sapa mak baby yang feeling artis tu...

Macam ni citer nya.. pagi tadi masa nak mandi.. si kakak ni berak, .. dan hasil dia warna hijau pandan(ingatkan innity tadi) dan cair tapi tidak berbuih.. mesti laa saya hairan kan.. selalu berak kuning tetiba hijau pulak.. pikir punya pikir.. baru ingat.. semalam kat umah wan kasi kakak dan adik makan bijirin nestum beras neslac.. adik berak okey jer..

Petang tadi kakak berak lagik.. tapi dah kuning balik.. tengok kakak pun okey jer.. tak ada meragam sakit perut atau muntah-muntah.. mungkin kut sebab first time makan bubur yang manis kut.. selalunya makan bubur masak sendiri.. tawar jer..

Info mengenai najis bayi hiaju semasa penyusuan

Najis hijau Jika najis bayi anda berwarna hijau dan berbuih, besar kemungkinan bayi mendapat terlalu banyak laktosa (gula asli yang terdapat dalam susu) yang boleh berlaku jika dia kerap menyusu tetapi tidak mendapat susu yang lemak yang boleh mengenyangkan. Ia juga mungkin disebabkan terlebih penyusuan atau kurang penyusuan, atau ia adalah tanda bahawa bayi anda mempunyai kuman dalam perut.

Sumber
http://www.babycenter.com.my

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails