Nasik lemak Restoran Azhar Temerloh.. memang kauww..

Salam semua..

selamat pagi.. kawan-kawan semua dah bersarapan? saya baru lepas perkena nasik lemak sebungkus.. bau pun masih duk melekat kat tangan...

Alhamdulillah.. sedap betul rasa nasik lemak restoran Azhar kat Temerloh ni.. kalau datang Temerloh mesti suami beli nasik lemak kat kedai tu.. sebab dia kata rasa nasik lemak tu tak berubah.. macam dulu-dulu.. masa zaman dia kecik-kecik, makan ngan wan dia..

Sikembar baru jaga tidur.. nyenyak betul diorang tidur semalam..
okey la.. nak pi BF budak berdua tu..
bye-bye.. ta ta ti ti tu tu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails