Sudah sampai umah..

Dah sampai umah .. bb pun dah kena cucuk.. alhamdulillah.. diorang ok jer time kena cucuk tu.. nanggis sikit jer.. mama gosot2 belakang .. diorang pun diam.. letak dalam stroller.. terus balik.. tak nak berlenggah lagik.. nak kasi diorang ubat demam cepat2.. takut nanti demam pulak..

Dalam keter pun diorang ok.. tak der meragam.. kakak menetek.. adik pula tidur.. mujur semuanya ok.. risau jugak saya tadi.. takut tak dapat nak uruskan diorang berdua.. maklum laa, selalu nya bb selepas kena cucuk mesti meragam.. menanggis sampai tak leh nak dipujuk..

Sekarang ni adik dah tidur.. kakak pulak duk membebel sorang2.. dah kasi diorang minum ubat.. kakak susah sikit nak menelan.. dier main sembur... abih kena muka mama dier.. adik senang sikit.. siap tarik tangan mama nak isap ubat kat bekas tu.. lepas tu muka nampak lain sikit.. pelek dengan rasa ubat yang manis tu..


kakak dah pandai pegang kaki..



Adik belum lagik..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails